تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

می توانید در زمینه دانلود پاورپوینت ، دانلود اسلاید ، دانلود تحقیق ، دانلود مقاله ، دانلود کتاب ، اقدام پژوهی ، گرازش تخصصی ، نمونه سوالات با ما همراه شوید. تمامی موارد دانلود اسلاید ، دانلود پاورپوینت ، دانلود مقاله ، دانلود تحقیق ، دانلود کتاب ، اقدام پژوهی ، گرازش کارآموزی ، نمونه سوالات ، گزارش تخصصی همیشه به روز می باشد.


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

معمولا در سطح اینترنت به دنبال کدام نوع پاورپوینت هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 57
  • بازدید کل : 128133

پاورپوینت درس باغبانی عمومی (از دروس تخصصی رشته اقتصاد کشاورزی در مقطع کارشناسی)(۲۹۳ص قابل ویرایش)(مهندس کاظم هدایتی)


پاورپوینت درس باغبانی عمومی (از دروس تخصصی رشته اقتصاد کشاورزی در مقطع کارشناسی)(۲۹۳ص قابل ویرایش)(مهندس کاظم هدایتی)

پاورپوینت درس باغبانی عمومی (از دروس تخصصی رشته اقتصاد کشاورزی در مقطع کارشناسی)(۲۹۳ص قابل ویرایش)(مهندس کاظم هدایتی)

سبزیهای سالادی
سبزیهای عمده این گروه عبارتند از: کاسنی، آندیو و کاهو .
کاهو
یکی از سبزیهای مهم و مورد مصرف همه می باشد. گیاهی است یکساله از تیره کلاه پرک سانان که بومی آسیا مرکزی بوده و از 5000 سال پیش زیر کشت در آمده است.
کاهو جزء سبزیهای فصل خنک است. کشت آن در نقاط مختلف از اوایل پائیز تا اوایل بهار انجام می گیرد. بهترین دما برای رشد و نمو کاهو 13 تا 15 درجه سانتیگراد است.
4. در نظر گرفتن امکانات برداشت (کارگر، ماشین آلات مورد نیاز، ترابری و...)
5. نوع سبزی، برگ مورد استفاده است یا میوه، ریشه یا گل، در مورد سبزی هایی مانند ریحان، شبت، نعناع، ترخون، شنبلیله که گیاه را از روی سطح زمین قطع می کنند و به مصرف می رسانند، معمولاً باید شاخه های برداشت شده تازه و نازک باشند وگیاه قبل از چوبی شدن برداشت شود. در این سبز ها، چون چند برداشت در یکسال صورت می گیرد معمولاً باید بلافاصله بعد از هر برداشت، مزرعه را آبیاری کرد و در صورت نیاز مقداری کود شیمیایی به آن داد.

روش قطره ای
در این روش، آب توسط پمپ های ویـژه ای در لوله های پلاستیکی نسبتاً باریک و قابل انعطافی که در طول هر ردیف روی سطح خاک قرار داده می شوند جریان می یابد و از طریق چکاننده های ویژه ای که در طول لوله قرار دارند به صورت قطراتی بیرون آمده خاک اطراف درخت را مرطوب نگاه می دارد. تعداد چکاننده ها برای نهالهای جوان یک عدد است و به تدریج که گیاه بزرگ می شود به 3 تا 4 عدد برای هر درخت افزایش داده می شود. این روش دارای بازده مصرفی حدود 95 درصد بوده و از تسطیح خاک بی نیاز است. ولی ایجاد آن گران تمام می شود.
کاشت نهال و هرس اولیه، درهنگام کاشت اکثر نهال های میوه باید ابتدا ریشه را با یک قیچی تیز پیراست تا اولاً سر ریشه اصلی قطع و گیاه تحریک به تولید ریشه فرعی بیشتری شود. ثانیاً سرریشه ها، که اکثرا در اثر کنده شدن از خاک خزانه زخمی و به طور نامرتب قطع شده دارای یک سطح صاف شود زیرا ریشه های زخمی و سر ناصاف سریعاً مورد حمله انواع قارچها و باکتری ها قرار می گیرند و از بین می روند در حالیکه اگر محل بریده شده صاف باشد به راحتی ترمیم می گردد و از نفوذ عوامل بیماری زا و پوساننده جلوگیری می کند.

نور
آزمایش های مختلف ثابت کرده که به غیر از توت فرنگی سایر میوه ها برای گل انگیزی به طول روز حساس نیستند و تنها اثر این عامل بر روی شدت نور در رشد و باروری درختان بسیار موثر است. تغییر دادن شدت نور در سطح باغ کاری غیر عملیاست و تنها راه نوررسانی کافی به درون درخت، دادن شکل و تراکم مناسب به شاخساره می باشد. به عنوان مثال در میوه های سیب، اگر شدت نور به ویژه حدود سه ماه آخر فصل رشد کافی نباشد تولید رنگ سرخ دچار اختلال می گردد و به این دلیل پیشنهاد شده است که درمناطقی که هوای پائیز ابری یا مه آلود دارد به جای سیب های سرخ انواع زرد و سبز آن کشت گردد.


مبلغ قابل پرداخت 14,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 300

مطالب تصادفی

  • آموزش پاورپوینت (بصورت خودآموز و قدم به قدم)
  • تمرکز حواس  مخصوص دروس محاسباتی و تحلیلی
  • اسلاید آسکی روماتولوژی ( Heritable Disorders of Connective Tissue )(۴۱ص)
  • اسلاید آسکی روماتولوژی ( Rheumatic Manifestations of Systemic Disease )(۶۵ص)
  • اسلاید آسکی روماتولوژی ( Tumor-Associated Rheumatic Syndromes )(۴۴ص)
  • پاورپوینت آسکی روماتولوژی (بطور کامل)
  • تکنیک های تست‌زنی مهندسی معکوس

تهران،میرداماد،میدان مادر

سایت فورکیا دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. ©1398 powerpoint11.4kia.ir