تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

می توانید در زمینه دانلود پاورپوینت ، دانلود اسلاید ، دانلود تحقیق ، دانلود مقاله ، دانلود کتاب ، اقدام پژوهی ، گرازش تخصصی ، نمونه سوالات با ما همراه شوید. تمامی موارد دانلود اسلاید ، دانلود پاورپوینت ، دانلود مقاله ، دانلود تحقیق ، دانلود کتاب ، اقدام پژوهی ، گرازش کارآموزی ، نمونه سوالات ، گزارش تخصصی همیشه به روز می باشد.


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

معمولا در سطح اینترنت به دنبال کدام نوع پاورپوینت هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 69
  • بازدید دیروز : 60
  • بازدید کل : 128403

پاروپوینت کشاورزی ( دستگاه برداشت هندوانه )(۱۸ اسلاید)(قابل ویرایش)


پاروپوینت کشاورزی ( دستگاه برداشت هندوانه )(۱۸ اسلاید)(قابل ویرایش)

پاروپوینت کشاورزی ( دستگاه برداشت هندوانه )

(۱۸ اسلاید)

زمان برداشت در اواخر شهریور صورت می گیرد و زمانی که تقریباً همه هندوانه های بذری از لحاظ رسیدگی تخم به حد خوب و عالی رسیده باشد برداشت شروع می شود .
برداشت سنتی : در این روش جمع آوری هندوانه توسط کارگر بود . به این صورت که هندوانه چیده شد . در یک محل جمع آوری و کارگران با دستها تخم را از هندوانه جدا می کنند و از معایب آن هزینه کارگر زیاد و برداشت کم ممحصول و در مقیاس زیاد توصیه نمی شود . و همچنین از لحاظ بهداشتی در سطح بسیار پایینی قرار دارد . در روش سنتی در سطح بزرگ به علت تاخیر زیاد در برداشت تخم ، تخم هندوانه سبز شد . و گاهی مواقع طعم تلخی می گیرد .
ساخت و ساز این دستگاه در کارگاه تقریباً معمولی می توان ساخت و مبلغی در حدود 000/000/3 میلیون خرج و مخارج دارد
و با شروع کار این دستگاه می توان با صاحب زمین با توافق رسید مثلاً در شهرستان سرخش به اعضای هر 800 کیلوی برداشتی 100 کیلو سهم دستگاه می باشد . و این برداشت محصول در مقیاس هکتار زیاد: مثلاً در 80 هکتار زمین برداشت شده با دستگاه که معادل 20 روز طول انجامید 4 تن سهم دستگاه شد و قیمت تخم ژاپنی در بازار امروزی معادل هر کیلوی 500/2 تومان می باشد .
این صافی با قرار داشتن داخل تانکر و محافظ دستگاه که با چرخیدن تخم را از پوست هندوانه جدا و به قسمت انتهای ( مارپیچ ) هدایت می کند . و همچنین چند همزن ثابت و متحرک داخل استوانه و صاف موجود است برای جدا کردن بهتر
کاشت هندوانه در شرایط دیم استان خراسان به علت اینکه از لحاظ آب و هوایی در منطقه نیمه خشک واقع شده است . کشت هندوانه بذری در استان خراسان از اواخر اردیبهشت ماه صورت می گیرد . بدین ترتیب که زمین شخم خورده و سپس با چند کارگر ماهر به روش سنتی بذر پاشی می شود . ( در شرایط دیم ) . بذر مصرف شده در کشت دیم حدود هکتاری 5 کیلو گرم . داشت محصول فقط خاکدهی پای بوته و وجین علف هرز می باشد .


مبلغ قابل پرداخت 4,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 318

مطالب تصادفی

  • آموزش پاورپوینت (بصورت خودآموز و قدم به قدم)
  • تمرکز حواس  مخصوص دروس محاسباتی و تحلیلی
  • اسلاید آسکی روماتولوژی ( Heritable Disorders of Connective Tissue )(۴۱ص)
  • اسلاید آسکی روماتولوژی ( Rheumatic Manifestations of Systemic Disease )(۶۵ص)
  • اسلاید آسکی روماتولوژی ( Tumor-Associated Rheumatic Syndromes )(۴۴ص)
  • پاورپوینت آسکی روماتولوژی (بطور کامل)
  • تکنیک های تست‌زنی مهندسی معکوس

تهران،میرداماد،میدان مادر

سایت فورکیا دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. ©1398 powerpoint11.4kia.ir