تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

می توانید در زمینه دانلود پاورپوینت ، دانلود اسلاید ، دانلود تحقیق ، دانلود مقاله ، دانلود کتاب ، اقدام پژوهی ، گرازش تخصصی ، نمونه سوالات با ما همراه شوید. تمامی موارد دانلود اسلاید ، دانلود پاورپوینت ، دانلود مقاله ، دانلود تحقیق ، دانلود کتاب ، اقدام پژوهی ، گرازش کارآموزی ، نمونه سوالات ، گزارش تخصصی همیشه به روز می باشد.


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

معمولا در سطح اینترنت به دنبال کدام نوع پاورپوینت هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 29
  • بازدید دیروز : 73
  • بازدید کل : 127829

دانلود پاورپوینت مدیریت ( روشهای نوین مدیریت ) ۱۳ اسلاید(قابل ویرایش)


دانلود پاورپوینت مدیریت ( روشهای نوین مدیریت ) ۱۳ اسلاید(قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت مدیریت ( روشهای نوین مدیریت )

۱۳ اسلاید

همانگونه كه مي‌دانيد غازها پرندگان كوچك و جالبي هستند. هر غاز مي داند كه بايد به همان جايي برود كه مجموعه قصد دارد به آن جا برود. از آن جايي كه غاز پيشرو به سبب وزش باد در مسير حركت زودتر از ديگران خسته مي شود به عقب گروه باز مي گردد و غاز ديگري از بخش مياني مجموعه به جاي او پرواز كرده و در رأس سايرين قرار مي گيرد.اين بدان معناست كه هر غازي دقيقا مي داند كه دسته غازها به كجا مي رود، آيا اكثر سازمان ها چنين هستند؟ آيا در اكثر سازمان ها كاركنان مي دانند كل سازمان به كجا مي رود؟
هر غازي مي بايد آماده باشد تا در صورت ضرورت گام پيش نهاده و مسئوليت جلو دار بودن را بپذيرد ، آيا اين در سازمان ها واقعيت دارد؟ آيا در سازمان هر فردي مشتاق است گام پيش نهاده و مسئوليت را بپذيرد؟ احتمالاً پاسخ اين پرسش منفي است.
حقيقت اين است كه غازها نسبت به وضعيت يكديگر حساس هستند.اساسا از خصوصيات يك سازمان كارا اين است كه اعضاء نسبت به يكديگر متعهد هستند. غازها به خوبي درك مي‌كنند كه نسبت به سرنوشت يكديگر مسئولند. آنها به سرنوشت همديگر اهميت مي دهند و بنابراين اگر يك غاز به هنگام مسافرت بيمار شود و يا تيري به او اصابت كند و فرو افتد، دسته اي از غازها به همراه او به سمت پايين پرواز كرده و او را تغذيه و از او حمايت مي‌كنند تا بهبود يابد. آيا اكثر سازمان ها چنين هستند؟ بيشتر سازمان ها همانند افراد بيگانه اي هستند كه هريك سعي دارند به شكل نامناسبي اهداف شخصي خود را محقق سازند.
چالش اصلي آن است كه بياموزيم چگونه بوفالوهاي خود را به پرواز در آوريم. اما چگونه؟ پاسخ آن است ما بايد بياموزيم كه كاركنان بايد مديريت كنند، بياموزيم كه مدير متفاوتي باشيم ، بياموزيم كه افراد متفاوتي باشيم. و اين سخت ترين ماموريتي است كه شما مي توانيد تصور كنيد. تغيير دادن خطوط بر روي كاغذ و دستور دادن به فرد ديگري براي تغيير، سهل و آسان است اما تغيير در عمل بسيار دشوار است. توجه كنيد اين موضوع وابسته به تعريفي كاملاً متفاوت از واژه اي است كه تفويض اختيار ناميده مي شود.
تفويض اختيار از بالا به پايين صورت نمي گيرد بلكه از درون به بيرون است. تفويض اختيار زماني است كه كاركنان براي اقدامات خود مسئول باشند. تفويض اختيار زماني است كه هر يك از پرسنل مي‌گويد من مي خواهم مسئول باشم.
تفويض اختيار بدان معني نيست كه هر چه را دوست داريد انجام بدهيد تفويض اختيار توجه بيشتر به مشتريان است. تفويض اختيار، تمركز بر انجام كارهاي درست براي مشتريان است.

 


مبلغ قابل پرداخت 4,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 335

مطالب تصادفی

  • آموزش پاورپوینت (بصورت خودآموز و قدم به قدم)
  • تمرکز حواس  مخصوص دروس محاسباتی و تحلیلی
  • اسلاید آسکی روماتولوژی ( Heritable Disorders of Connective Tissue )(۴۱ص)
  • اسلاید آسکی روماتولوژی ( Rheumatic Manifestations of Systemic Disease )(۶۵ص)
  • اسلاید آسکی روماتولوژی ( Tumor-Associated Rheumatic Syndromes )(۴۴ص)
  • پاورپوینت آسکی روماتولوژی (بطور کامل)
  • تکنیک های تست‌زنی مهندسی معکوس

تهران،میرداماد،میدان مادر

سایت فورکیا دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. ©1398 powerpoint11.4kia.ir