تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

می توانید در زمینه دانلود پاورپوینت ، دانلود اسلاید ، دانلود تحقیق ، دانلود مقاله ، دانلود کتاب ، اقدام پژوهی ، گرازش تخصصی ، نمونه سوالات با ما همراه شوید. تمامی موارد دانلود اسلاید ، دانلود پاورپوینت ، دانلود مقاله ، دانلود تحقیق ، دانلود کتاب ، اقدام پژوهی ، گرازش کارآموزی ، نمونه سوالات ، گزارش تخصصی همیشه به روز می باشد.


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

معمولا در سطح اینترنت به دنبال کدام نوع پاورپوینت هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 31
  • بازدید دیروز : 73
  • بازدید کل : 127831

دانلود پاورپوینت فیزیک ( امواج )(۱۱ اسلاید)(قابل ویرایش)


دانلود پاورپوینت فیزیک ( امواج )(۱۱ اسلاید)(قابل ویرایش)

دانلود پاورپوینت فیزیک ( امواج ) خرید پاورپوینت فیزیک دانلود تحقیق فیزیک خرید تحقیق فیزیک

(۱۱ اسلاید)

امواج مايكرو ويو
مايكل فارادي با مطالعه ميدان مغناطيسي انتشار نور در شيشه، به سال 1845 دريافت كه نور را مي‌توان به عنوان اختلالات مغناطيسي و به صورت عرضي در نظر گرفت كه خاصيت‌هاي موجي شكل دارد. ماكسول نظريه الكترو مغناطيسي نور را رسماً در 20 سال بعد ارائه نمود و هانريش هرتز اين نظريه را در سال 1888 به صورت كامل به اثبات رساند. او در يكي از آزمايش‌هاي خود، از منعكس‌كننده‌هاي سهموي براي تمركز انرژي الكترومغناطيسي استفاده نمود و توانست بازده انتقال را بهبود بخشد كه ايده آنتن‌هاي با بازدهي بالاي مايكروويو امروزي از همان منعكس‌كننده‌هاي سهموي گرفته شده است. اولين كاربردي كه مي‌توان براي امواج الكترومغناطيسي در نظر گرفت، در حوزه مخابرات است. در سال 1895، گوليمور‌ماركوني توانست سيگنال‌هاي راديويي را تا بيش از يك مايل انتقال دهد. او توانست با استفاده از منعكس‌كننده‌هاي سهموي، اين مسافت را تا 4 مايل هم افزايش دهد تا آنكه در سال 1901 او نخستين پيام مخابراتي را در طول اقيانوس اطلس كه در حدود 3000 مايل مسافت دارد به صورت بي‌سيم انتقال دهد. با اختراع تلفن در سال 1876 توسط بل و گري در عرصه مخابرات، بررسي دقيق‌تر سيگنال‌هاي الكتريكي در خطوط انتقال جايگاه ويژه‌اي پيدا كرد تا آنكه موجبرها نيز در اين عرصه مورد توجه قرار گرفتند. موجبرها، لوله‌هاي فلزي توخالي هستند كه قابليت انتشار امواج الكترومغناطيسي را دارند. در همان سال‌ها موجبرهايي با قابليت انتشار در فركانس 5/1 و 4 گيگاهرتز توسط اليورلاچ ارائه گرديدند.
از يک نقطه به نقطه ديگر منتقل شود و در نقطه مقابل پس از دريافت امواج الکترومغناطيسي با انجام عمل عکس، انرژی ااکتريکی مجدداً توليد گردد (به اين روش اصطلاحاً power beaming ميگويند). تقريباً اساس تمام سيستمهای انتقال برق بدون سيم بر همين پايه استوار است. البته واضح است که بازدهي چنين سيستمهايي در مقايسه با انتقال برق در خطوط برق بسيار پايين است چون مقدار زيادي از انرژی در تبديل برق به امواج الکترومغناطيسي و بالعکس تلف ميشود و بعلاوه مقداري ازانرژی موجود در امواج نيز در فرايند تشعشع وانتقال در محيط (اتمسفرزمين) به هدر خواهد رفت. بااين وجود، دکتر کريسول در مقالات مختلفي که ارائه کرده (بصورت تحليلي به اين مسائل اشاره کرده و با محاسبات مختلف ادعا نموده است که ميزان انرژی توليد شده با احتساب تمام اين تلفات و مخارجی که صرف ساخت و نصب تجهيزات خواهد شد باز مقرون به صرفه خواهد بود و تنها به کسری از يک سنت براي توليد يک کيلو وات بر ساعت برق خواهد رسيد. البته دانشمندان ناسا نيز ايده هاي مشابهي مثل قرار دادن مجموعه اي از سلولهاي خورشيدی و يا حتي صرفاً صفحه های منعکس کننده نور در مدار کره زمين ارائه کرده اند که بحث بر سر اينکه کدام روش مناسبتر است هنوز ادامه دارد.


مبلغ قابل پرداخت 4,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 435

مطالب تصادفی

  • آموزش پاورپوینت (بصورت خودآموز و قدم به قدم)
  • تمرکز حواس  مخصوص دروس محاسباتی و تحلیلی
  • اسلاید آسکی روماتولوژی ( Heritable Disorders of Connective Tissue )(۴۱ص)
  • اسلاید آسکی روماتولوژی ( Rheumatic Manifestations of Systemic Disease )(۶۵ص)
  • اسلاید آسکی روماتولوژی ( Tumor-Associated Rheumatic Syndromes )(۴۴ص)
  • پاورپوینت آسکی روماتولوژی (بطور کامل)
  • تکنیک های تست‌زنی مهندسی معکوس

تهران،میرداماد،میدان مادر

سایت فورکیا دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. ©1398 powerpoint11.4kia.ir